Shop More Submit  Join Login
×

More from deviantART



Details

Submitted on
December 9, 2009
Link
Thumb

Stats

Views
10,290 (3 today)
Favourites
0
Comments
46
×
aku tak kesah ar kalo korang nak percaya ke x dgn aper yg ak nak citer nie...
tapi yang pasti , aku mmg percaya dgn benda2 macam nie...
cerita nie berlaku kepada kawan kepada kawan abang aku...
Mamat namanya..(bukan nama sebenar..)

ceritanya macam nie...

Mamat nie sbnrnyer...hmmm..bagaimana nak cakap ek...
ok..ok..
mamat nie sbnrnya suka mengintai....tandas perempuan...
malam2..mmg hobi dier la pegi skodeng kat tandas pompan...
pastu...ader la 1 malam tu..
dia pun pergila kat tandas pompan....
(untuk memuaskan hawa nafsunya...)

masa dia tgh nak mengintai tu...
dia nampak ader satu pompan nie tgh duduk bercangkung..
sambil pandang kebawah...
lme gak dia dduk dlm posisi cam tu...
mamat pon pelik ar..''eh pompan nie tgh berak ke kencing nie?''
pompan tu duduk jer cam tu...tak gerak2...

pastu tiba2...

pompan tu (dgn perlahan) mendongak keatas.......
sambil pandang tepat kearah mamat...
senyum...(mata merah..gigi taring)...sambil pegang...pads..(tuala wanita)...

mamat mse tu mmg terkejut beruk punya takut gle ---> terus pengsan...
esoknya...
sme org kat universiti tu daa tau mamat nie kaki skodeng...
last2 dia kene buang...
sbelum dia pergi..dia ader kasi surat kat skolah tu...
dia cakap
''sye telah menyesal dgn apa yg telah sye lakukan
dan sye ingin meminta maaf kepada sesiapa yg telah sye pernah 'tertengok'...
saya harap,kepada glongan wanita diluar sne..jgnla sumbatkan pads dekat tandas..
bende tu suka dgn benda2 cam nie...''(lebih kurangla dia ckp cam tu..)

pastu dia blah...

huuuiisshh~~
seram gle ak dgn citer nie..
(mungkin bg korang tak seram sgt ar sbb ia disampaikan dgn muka taip...
kalo ia disampaikan secara lisan bole tgk reaksi sket...baru UMMmmPp kan..)

smenjak ak dgr citer nie...
aku takut gak ar masuk tandas...
takut tiba2 ader hantu dok bercangkung depan aku ker...
...............
..................
uuuiisshhh~~
seram...seram...




-----------------------------------------------------------------------------

terima kasih kepada -----> :iconterrorofdead: ~Terrorofdead (pencinta dan peminat setia paranormal)
sebab pasal dier la ak boleh terbukak citer pasal nih...rujuk >> terrorofdead.deviantart.com/jo…

p/s -- PERHATIAN!!~~

cerita ini tidak disyorkan kepada budak2 bawah 18 thn
dan kepada mereka2 yang lemah semangat , sakit jantung mahupun cirit-birit...


- till then
  peace!!~~

- keiranine,k -
  • Mood: Glad
  • Watching: kimi ni todoke ep 4
  • Eating: ice
Add a Comment:
 
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
:iconfeyarts:
feyarts Featured By Owner Dec 12, 2009  Student Digital Artist
hahahaahhaa..... hummm.... kecewa gak aku membacenye.... aku ye ye ingat ko yg pengintainye..... aku pikir pasal pengalaman rupenye cerita.... huuh~ tapi kalo dipikirkan pompuan tu sebenarnye gigit sapu tgn putih/kain putih.... and teran kuat2 sehingga merah mate die...... cube bygkan... gigi putih tu kain.... and merah mate die sebab berak batu.... lol.... and mamat tu pun bagus gak selain die dapat a die dapat b.... a(puas) b(pengajaran iaitu jgn buang tuala wanita di tandas) haa bijak tuh.... kalo die pompuan die leh wat report..... malang lebai nih hehehe....
Reply
:iconxiara-eira:
xiara-eira Featured By Owner Dec 13, 2009
hak3
boleh plak ko pikir jauh sampai kesitu..
mmg otak kreatif betulla ko nie.....hak3

lol...teran sampi mte merah...hak3
Reply
:iconfeyarts:
feyarts Featured By Owner Dec 20, 2009  Student Digital Artist
haha time kasih aku mmg creative :P
Reply
:iconserigalatunggal:
SerigalaTunggal Featured By Owner Dec 10, 2009
nk cakap apa ek? padan muka? kesian? hmm...
Reply
Add a Comment: